fredag 11 september 2015

Mer tårtor

Tårtbombsinlägg nr 2.

Under semestern var det ju inte så där överdrivet bra väder så jag gjorde en tårta som maken (som jobbade) fick ta med till jobbet. Övade på att spritsa rosor och jag blev riktigt nöjd med resultatet! 

En kompis dotter fyllde år och precis som de flesta små tjejerna i 3-5 års ålder så är filmen Frost en stor favorit så det blev en Elsatårta. 

Till min stora glädje fick jag även äran att göra en Annatårta. Min första och jag blev riktigt nöjd med den! 

Manges son fyllde år och en Masha and the bear önskades av Mio. Är ju inte överdrivet duktig på att modellera figurer direkt. 


Båda tårtorna ovan gjordes till en provsmakning. Min kompis Malins lillebror och hans sambo frågade om jag kunde tänka mig att göra deras bröllopstårtor. Vilken ära! Bilderna på bröllopstårtorna och cupcakesen jag gjorde till den kommer i ett separat inlägg lite senare. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar